Heaven is a place on earth

Gud jag har lov men jag vaknade trotts det klockan halv 8, jag kan verkligen inte sova ut.
Men det possetiva är att man har hela dagen framför sig, vilket alltid är skönt.
Och dena måndag är full planerad så det var lika bra att jag vaknade så pass tidigt som jag gjorde.
Först idag blir det en sväng till gymmet för att svettas lite & sen möta upp mamma för att kila iväg till frisörn där jag ska klippa mig. Blir inte drastiska förändringar utan bara topparna & fixa till luggen lite. Sen ska jag möta upp Victoria på stan, vi ska kila runt i lite affärer & kanske ta oss en fika. Sen är det bara hem & kasta i sig mat för att sedan åka iväg på vatten gympa, haha jag gillar det faktist. Plaska runt i en basäng med massa medelålders kvinnor. Sen ska jag hem till min kära pojkvän, jag ska få massa t-shirtar av honom som har har växt ut. Alltid lika kul att får ärva kläder av sin pojkvän, haha! Sen blir det väl till att sussa där för morgonen efter blir det gymmet redan klockan 6, vad fasiken tänker jag med jag har ju lov. Haha men jag har lovat min prins så ska hålla det jag har lovat.  Nu ska jag iaf packa ihop lite träningskläder & kila iväg till gymmet om ca 1 timma.
Hoppas ni får en lika underbar måndag som jag hade tänkt ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0