Hår kattastrooof

Tränat gjorde jag för ett tag sen & nu har jag dushat & fixat håret, jag fixade håret för mycket kan jag säga.
För saxen åkte nämligen fram för jag skulle klippa in mitt hår i löshåret hade jag tänkt & icke frisör som jag är blev det kaosartat så mitt i kaoset fick jag en dum ide & klippte till min lugg oxå & nu sitter jag & ser ut som jag vet inte vad. Fan Martina är ju så fin i lugg men inte jag kan jag säga,  men jag får väl lida ett tag eller ha den uppsatt.
Jag är en wannabe Martina känner jag just nu, men hon ser ju skapligt mycket bättre ut i håret så en ful wannabe är jag. Mamma & malin tycker att jag är söt i lugg men jag säger hell no. Om ni har tur imorgon så kanske jag har lugg  bara för att skämmas lite, hihi.  Iaf förlåt alla människor för att jag försökte skaffa lugg & vara som ni, ni passar bättre i det btw. Nej nu ska jag faktist ta mig i kragen & plugga & sen försöka somna rätt tidigt.
Imorgon har jag sovmorgon tills klockan 12 men först ska jag käka lunch på cupido med Nelly, Martina & Moa, vilket gillas skarpt. Nej nu blir det plugga & en kopp te, ha en mysig torsdags kväll!

Kommentarer
Postat av: Martina

du är såkert råååsnygg :D

2008-02-28 @ 22:54:39
URL: http://mlina.blogg.se
Postat av: moa

ha lugg idag.. det är säkert jätte fint :D

2008-02-29 @ 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0