gymkort på vifft

Jag är nyligen hem kommen från gymmet & klockan är endast halv 10 & jag har lov. Det är sjukt, jag är sjukt! 
Men iaf så var det uppigande, så jag klagar inte & nu har jag hela dagen på mig att sova ut så det är ingen fara.
Iaf så väckte jag min prins klockan halv 6 genom att hoppas på honom för då ville jag ha frukost.
Så underbar som han är så gick han upp & kirrade frukost på sängen åt mig, så där låg jag & njöt med en SOLO tidning i handen & mackor, te & vindruvor. Jag njöt & livet var riktigt skönt trotts att klockan bara var halv 6.
Klockan halv 7 kom vi iaf till gymmet, precis vid öppning sådär perfekt. Men till min förtvivland upptäcker jag att jag inte kan hitta mitt gymkort, det är borta! Men som tur ät så kan dem ju fixa det där i receptionen, så det var bara att gymma på. Undrar vart kortet taigt vägen, antingen ligger det kvar på fyrishov eller hos min prins.  Annars får man ju ett nytt ändå så det är ingen fara.
Eftersom att jag var så pass sur imorse när jag upptäckte att gymkortet var borta så blev träningen extra hård idag då jag tog i extra hårt för att få ur mig alla min ilska.
Nu är jag iaf skapligt trött så jag ska krypa ner i sägen & sätta på en bra film &
äta en stor talrik med fil & hallon, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0