Gårdagen (tisdag)

Började min praktik på ett fik i idraget denna morgon, närmare bestämmt klockan 10. Var skönt med lite sovmorgon. Dagen gick ruskigt bra & tiden bara sprang fram. Det bästa med dagen var en viss hunk som kom & åt lunch, närmare bestämmt Johan Mjällby, gud vad snygg han var. Jag både tog betalt av honom & serverade han mat. Och undertiden han satt & åt stog jag & dregglade lite smått. Iaf så gick ju han tillslut när han & hans gäng hade ätiti klart & min dag led också mot sitt slut. Jag slutade dagen klockan 2 & begav mig då vidare hemm till farfar som dagen till ära fyllde hela 75 år,ett stort Grattis. Det vart till att fira farfar & äta lite mat med släkten innan jag begav mig av till gymmet. Utanför gymmet stod min kära pojkvän & väntade på mig & sen körde vi ett långt & härligt pass. Kvällen slutade klockan 11 hemma i min säng då jag somnade på störtt.
Det var min underbara tisdag det, hoppas ni hade en lika bra sådan.


Snygging kom & ät nästa gång jag jobbar
så ska jag bjuda dig på något gott, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0