Friday night

Skyndade mig hem från skolan dena fredag eftersom att jag lovat att komma tidigt hem till Jocke.
Iaf så missade jag 2 bussar & humöret som innan var på topp åkte ner i tårna.
Väl där så fick jag äran att träffa Jockes farmor & farfar, dem har träffat mig som liten knodd pga att mina & jockes föräldrar var jätte bra vänner. Så det var trevligt att få stöta på dem de sista sekunderna innan dem skulle bege sig av hemåt. Hemma hos Jocke bjöds det på smörgåstårta & trevligheter. Det var riktigt mysigt & jag gillade sällskapet skarpt. Iofs var det jag & ca 14 killar, men jag är van. Brukar alltid vara samma sak när jag umgås med dem där grabbsen. Senare mot kvällen kom Evelina så då fick jag äntligen lite kvinnligt sällskap. Medans alla drack sin alkohol så proppade jag i mig medeciner. Det vart en nykter kväll för min del men jag hade exakt lika kul för det. Kvällen bjöd på många skratt & var sådär allmänt trevlig & senare mot kvällen så blev det även utgång.
Och senare träffade jag min fulla älskling som jag även spenderade en mysig natt med.
Tack för fredags kvällen Jocke min bästa vän!

bilder kommer upp senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0