fredags morgon

Fredag morgon & jag sitter här nyvaken & sådär lagom fräsh, men vem bryr sig.
Ska snart bege mig iväg till gymmet & sen efter gymmet blir det skola.
Har nämligen sovmorgon till 12 idag så de är skapligt skönt.
Efter skolan idag ska jag inhandla mig lite kläder, väska & skor. Ska även kolla på en svart skinjacka för jag har tröttat på min bruna.
Igår (torsdag) så körde jag världens skönaste träning på gymmet klockan halv7 på morgonen sådär lagom tidigt.
Men det är en perfekt start på dagen att gymma på morgonen, för jag var iaf pigg som ett piggsvin i skolan sen.
Torsdagens skoldag var lång tråkig som den brukar vara, efter skolan blev det träning för min del & sen somnade jag rätt fort utan att hinna plugga svenska. Attans, får se hur det går på provet idag?
Ikväll ska jag kanske hem till Jimmy, annars blir det gymmet ikväll igen med älskling & sen mys.
Nej nu ska jag packa väskan & kila iväg till gymmet, ha en underbar fredag.
Vädret är iaf riktigt okej idag & det gillas skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0