Fotboll? nej sängen!

Efter skolan idag åkte jag & mamma & köpte träningskläder & roligheter till mig, precis vad jag behövde.
Det blev ett par 3kvarts puma byxor & ett par svart/rosa nike skor (jag älskar dem)
Mamma köpte även 4 lådor vindruvor åt mig, det var extra pris så vi passade på.
Sen begav vi oss hem för att äta middag. på vägen hem hämtade vi även upp Petter.
& nu sitter Petter & Pappa & kollar på fotboll & jag ska snart krypa ner i sängen & sova.
Ska nämligen ta 6 bussen till gymmet imorn som öppnar klockan halv 7.
Sen blir det till att köra järnet fram tills klockan 8 & sen bege sig iväg till skolan.
Nu ska jag sussa, sov så gott kära vänner.

Dagens köp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0