Fotboll- eller Basket kille

Idag hade jag & kocken på min praktik en lång diskussion om vilka sportkillar som är snyggast & mest manliga.
Han tyckte:
Att innebandy killar var dem fjolligaste & mest omanliga med fula slickade frillor
Att fotboll & hockey killar var manliga men osmarta.
Att en basket kille borde jag ragga upp för dem är muskliga, långa & manligast.
Att bandy killar är smartare än hockey killarna, oftar har snygga kroppar men ändå inte är så manliga.
Att Tennis killar endast är ett gäng fjolliga brats.
Att golf killar är ett pack ensam vargar med högst ett par muskliga armar, inga män.
Att boxar killar haft en jobbig barndom & oftast är fega & inge manliga.

Jag personligen väljer inte killar efter sport. Men jag är nog svagast för killar som håller på med lagsporter som Fotboll, Innebandy, Hockey & Bandy. Iaf så är det garanterat sportkillar som lockar mig mest, känns allra mest manligt. Hur manligt är inte en svettig manskropp efter en match, grr! Så ni icke sport killar släng er i väggen.
Iaf så gillar jag min Bandy kille mest av allt, & han har garanterat en gudomligt manlig kropp, grrr!

Vilka sportkillar föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

Daniel är undantaget för golfkillar! :)

2008-02-13 @ 20:20:55
URL: http://danielinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0