första dagen i veckan

Jag kom precis hem efter en kort dag i skolan.
Det var bara jag & moa i skolan, vi lagade köttfärsrätter & sen slutade jag, men inte moa för hon har lektioner fram tills klockan 4 typ, hihi jag lovar att tycka synd om dig vännen.
Senare idag ska jag till gymmet men först ska jag sova ut, känner hur ögonen går i kors.
Efter skolan idag inhandlade jag även en alla hjärtans dag pressent till min älskling.
Vi ska nämligen ha världens allra bästa alla hjärtans dag, vi ska ut & äta en mysig middag på torsdags kväll, tyvär blir  kvällen inte lika mysig sen då jag ska iväg på träning men det tar vi igen dagen efter på fredagen. För då har vi nämligen bokat hotell i Stockholm där vi ska bo från fredag till lördag & bara mysa & sen hela lördagen blir det shopping vilket jag gillar skarpt. Tur att jag har en pojkvän som skämmer bort mig med saker jämt.

Imorgon börjar min praktik, ska nämligen praktisera tis-ons i 5 veckor nu.
Jag ska vara på Vero mat & Café som ligger i Draget, ingen aning om hur det är där men dem verkade sköna när jag ringde dit. Jag har iaf sköna tider, nämligen 10-14:30 vilket gillas skarpt.

Nej nu blir det sängen & en bra film för min del.

här ska jag hålla till dem närmaste tis- & onsdagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0