ett gott skratt förlänger livet

Jag är pinsam.
Jag har glömt bort att berätta för er kära läsare om vad som hände mig imorse på bussen.
Busschaffisen verkade iaf ha brottom så det var ingen lugn bussfärd, nej minnsan det gick i minst 120.
Sen kom det en sväng då han gasade på extra mycket så att jag  höll på att ramlla av sätet & tog då tag i stången framför. Trodde jag ja, men istället röck jag tag i kvinnan framför mig´s hår.
Kvinnan skrek & jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Jag bad om ursäkt & gick & satte mig längst bak i bussen & skrattade för mig själv. Tyvär så kunde jag inte fnissa lite lågt utan la av ett asgarv vilket inte gjorde saken mindre pinsamt.
Sen när kvinnan skulle gå av bussen kollade hon konstigt på mig & frågade om det verkligen var så kul?
Nej jag kunde inte hålla mig nu heller, fy mig.
Nu när jag tänker tillbaks på dagens händelse var det verkligen sjukt pinsamt,
ja jag är verkligen pinsam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhah fyyfaaaaaaan va pinsamt maria

2008-02-21 @ 20:37:44
URL: http://moahelmersson.blogg.se
Postat av: Marris

skoja inte, jag skäms än

2008-02-22 @ 09:41:34
URL: http://mariaahedin.blogg.se
Postat av: N

haha underbart!

2008-02-22 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0