En mysig alla hjärtans dag

Min alla hjärtans dag var riktigt mysigt. Fick tyvär inte äta middag med min prins igår eftersom han jobbade till sen  & inte heller med hela familjen fick jag äta.
Det var bara jag & pappa hemma så vi köpte hem en varsin sallad & kröp ner i soffan & kollade på skidor.
Haha så fick mig ingen romantisk middag på alla hjärtans dag men det kommer jag få ikväll däremot så jag klagar inte. Men sen runt 7 tiden kom min prins, jag fick en jätte söt nalle, en burberry parfym & ett par trosor.
Sen hade vi en jätte mysig kväll, låg & mös i sängen, jag åt vindruvor & han choklad, jag fick en underbart skön massage hela kvällen. Och allt var bara allmänt mysigt, men trött som jag var efter en tidig morgon så somnade jag rätt fort. Men jag vill bara säga tack för en underbar kväll min kärlek.

mina presenter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0