en fredags fräckis

Har precis ätit en underbart god middag och sitter just nu helt propp mätt.
Vad ska jag göra ikväll då? Inte gymma med älsling iaf, gymmet stängde nämligen klockan 7 vilket vi inte hade en aning om så vi kör ett gympass imorn bitti och sen ett jympapass på efter middagen imorn istället, så himla skönt.
Haha ser specielt fram emot jympapasset, vill se min älskade pojkvän köra lite graciösa övningar!
Vi ska köra puls jympa & min kära pojkvän är säker på att han kommer dö & skämma ut sig själv, hihi det här kan bli kul. Skulle jag kunna filma så skulle jag inte tveka.
Men nog om det nu, det var vad jag ska hitta på ikväll det handlade om. Ska troligen slå en signal till Jimmt lite senare, Simon tyckte iaf att det var en alldels underbar idé och det var ju så sjukt länge sen jag träffade dem killarna så det skulle inte sitta helt fel.
Och min kära vän Jeanette ville att jag skulle haka på utgång & det låter skapligt lockande det med.
Nu ska jag iaf skutta in i dushen & sen visar det sig vart man hamnar ikväll.
Ha en underbart rolig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0