en fredag

Klev upp ur sängen för 1 timme sen, hade tänkt sova till halv 10 men jag kan verkligen inte sova länge.
Nu sitter jag här & är sjukt hungrig, jag vill verkligen ta mig en talrik fil med musli men jag får inte äta, det suger.
Om ni undrar varför så är det pga mina medeciner dem ska tas på fastande mage & man får inte äta förns flera timmar efter. Idag ska jag iaf ner på stan lite innan skolan & kolla på lite smycken. Sen blir det 2 lektioner i skolan & sen ska jag smyga mig iväg till gymet med johan & petter. Blir nog inte så hårt pga sjukdom men lite ska jag försöka med. Jag klarar inte av att sitta hemma längre utan att träna, jag bara måste!
Sen vid 5 tiden ska jag bege mig hem till Jocke för att gratta honom.
Hoppas på en underbart rolig kväll med dem underbara människorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0