en fredag i solen

Mm idag har det verkligen blivit en dag i solen & en riktigt härlig sådan.
Först blev det en lunch på stan med Martina & Moa, en sallade vart det men jag var inte så värst hungrig så pinade i mig ytterst lite. Sen begav jag mig iväg till Stadsparken för att möta upp Robin & Alexandra & lite flera människor.
Robin tyckte nämligen att jag promt skulle haka på så varför inte tänkte jag. Så jag har umgåtts med dem hela dagen, suttit i solen & druckit massa öl har vi gjort, riktigt skönt.
Solen sken & alla var glada & fulla.. Sen begav jag mig iväg för lite shopping med mammsen & pappsen & nu sitter jag här hemma igen lite små sliten efter dagens bravader.
Ikväll ska jag hem till min kära vän jocke & hjälpa honom med hans nya lägenhet & sen hoppas jag på något mer fartigt senare på kvällen.  Linda ville att jag skulle haka på ut & lite annat folk har vart på mig oxå så jag får se.
Men jag har som sagt match imorn bitti så det får bli en rätt lugn kväll för min del.


Kommentarer
Postat av: Martina

skulle inte du kolla knäna_?

2008-02-29 @ 17:11:58
URL: http://mlina.blogg.se
Postat av: Marris

Yes, jag gjorde det med

2008-02-29 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0