En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor

Fredags morgon, solen skiner & alla är glada, eller iaf jag.
Jag har nyligen kört ett jympa pass & känner mig extra pigg. Ett jympa pass ger verkligen mer än ett bara gymma, på gymet bygger man ju mest muskler, men på ett jympa pass får man lite muskler men en jäklans kondition & spännst. Ett jympa pass är lixom som allt i ett medans gympassen mer bara ger muskler, jag vill inte få fula mansmuskler, men det kommer jag ändå inte lyckas med så jag gymmar ändå, men jympa passen är helt klart topp 10.
Nu ska jag snart krypa ner i soffan & kolla på en skräckis & äta en mysig frukost.
Men först måste jag vänta på att någon rörmokare ska komma & fixa något, han ska göra det i alla hus på gatan men han verkar inte så snabb hit. Undrar om han är sexig, nej jag skulle inte tro det va. Hur sexigt låter ordet rörmokare lixom, nej jag tänker bara på bajs, ni med?
Sen efter mitt filmkollande ska jag bege mig hem till Mattias & så ska jag försöka tvinga med han ut på en promenad i den härliga solen som skinner så underbart.
Nej nu knackar det på dörren, kan det vara en rörmokare tro? Ska man bjuda han på kafe?
Äh jag kan tänka mig att han har en egen termos.
Nej nu måste jag öppna, tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0