Det viktigast är inte att segra utan att vinna

Jag gillar verkligen inte fisk men det var precis vad det blev till middag idag så jag tog mig en underbart god tallrik med fil och bananer istället. Det blev faktist en riktigt lång och skön löpar runda för min del idag, jag sprang nog upp emot 6 km, ruskigt skönt var det men nu är jag lite skakis i benen. Men det ska nog gå över snart hoppas jag för jag ska på  vatten jympa klockan 8 och då gäller det att vara fit for fight!
Imorgon är det praktik för min del igen, vilket faktist inte gör mig speciellt mycket alls, för jag gillar verkligen min praktik platts. Så imorn bitt efter gymmet så är det med ett lende jag beger mig till praktiken. Ja för gymmet blir det klockan halv 7 imorgon bitti, mm jag älskar att träna. Det är speciellt skönt att träna på mornarna för då blir man så pigg och är pigg hela dagen sen. Nej nu ska jag baka ihop min bikin & sen beställa lite kläder med mammsen, hon är så underbart snäll hon min mamma. Ha en bra måndags kväll nu kära vänner!






      Ge mig en öl så ska ni se jag vaknar till .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0