Alla sätt är bra utom de dåliga

Har precis kommit hem efter en dag med praktik. Dagen flöt på fort som vanligt vilket jag tackde för då jag varit riktigt trött idag hela dagen. Nu ska jag iaf stressa mig iväg på ett jympa pass som börjar om 1 timma. Jag hatar när det bara är hem och vända men jag älskar att träna så vad gör man inte. Först ska jag möta upp min prins på stan och shoppa en jätte snabbis med honom och sen beger vi oss av till gymmet. Han ska säkert gymma medans jag ska gå på ett jympa pass. Men jag gör helst jympa pass och gymmar ½ timma efter sen.
Sen ikväll ska vi bara mysa och jag skulle behöva träna på svenska provet som jag har imogon. Men bara tanken på häftena gör mig illa mående så jag får se hur det blir med det hela.
Nej nu måste jag ta rushen iväg till bussen för att sedan vara lite nyttig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0