071208

Oj vilken kalas fylla jag åkte på igår
Och ni ska såklart få veta allt om min gårdag:
Efter att ha haft instruktion & grejer på posten igår så var det bara hem & börja göra sig i ordning inför kvällen.
Svepte en & annan shott samtidigt som jag poppade hög musik & fixade till mig. Sen vid halv 7 tiden så kom Nisse, Jocke & Mange & hämtade upp mig. (Jag har alltid den lycksen att bli hämtad & skjutsad överallt)
Vi drog förbi petter & hämtade en massa dricka till mig & sen hem till Nisses place. Där jag, jocke, mange, jonas, nisse & christian söp oss redigt fulla & spelade en massa spel fram till 9 tiden. Då kom manges pappa & hämtade oss & skjutsade oss hem till Druvan & kvällens fest. Redan då var jag lagom slirig & kraschade både en & två gånger. Hemma hos druvan blev det en massa spårade fylle lekar som verkligen spårade ur. Vi var uppdelade i 7 olika lag med ca 7 pers i varje & körde sjuka lekar som spårade ur sådär som dem bara kan göra på fyllan. Bla så körde vi det där när man ska lägga ut så mycket kläder som möjligt & se vilket lag som får längst linje. Det slutade i princip med att alla vart nakna, haha. Sen vart det shott lekar, lapdance & jag vet inte vad. spårat är en sak som är säker & nakna människor fanns det gott om. Men 10 cider, 20 shottar, 4 glas skumpa, 5 öl, 1000 vurpor, 10 blåmärken & 50 kraschar senare så deckade jag på soffan efter det att jag blivit ledsen över att min mobil var försvunnen, Istället så deckade jag med Robins mobil i hållandes krampaktigt i handen. (Som han under tiden letade förbrylt efter) Då var klockan runt 3 tiden & festen var i full gång & folk förstod verkligen inte hur jag kunde decka i allt oväsen & det förstod inte jag heller men alkoholen gjorde nog sitt. Två timmar senare närmare bestämmt vid 5 tiden så vaknade jag upp igen & festen höll fortfarande igång men dock med lite färre människor. Jag vaknade upp & lyckades hitta min mobil som låg under borde & robin fick då även tillbaka sin. Nu var vi lyckliga igen & tvungen att fira. Så det blev lite shottar & cider igen & nu var jag piggare & fullare än aldrig förr. Benen bar mig knappt. Men festen fortsatte såklart men nu var det bara jag, druvan, micke, robin & oskar kvar men vi höll hög standard. Sen deckade vi i druvans föräldrars säng vid 9 tiden & vaknade upp idag igen vid 1 tiden. Resten av dagen har vi bara degat, städat & käkat pizza. Druvan har dessävrre inte mått så värst bra & glidit runt med en spyhink i högsta hugg & spytt. Och jag har vart så skakis & bara ramllat runt överallt. Ja jag & dessa 4 killar har haft oss en riktig bakis dag & fy så vi mått eller iaf jag & druvan. Skulle ha åkt till relaxen på fyrishov med nisse & jocke men mina ben bar mig inte. Jag har även varit tvungen att glida runt utan BH hela dagen då den försvann någon gång i går kväll under fyllelekarna, men vad gör det om hundra år.
Nu har jag iaf precis komit hem efter det att Micke & Robin skjutsat mig.
Så nu ska jag dricka en massa vatten & sen dra en fet deck, vi hörs imorn istället!

Jag har dessvärre inga bilder från igår förutom dem här två på nisse.
(Som blev kär i min jacka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0