2008

Under 2008 har jag:
[X] varit full \  hänt allt för ofta
[ ] varit i slagsmål
[X] varit otrogen \  inget jag är stolt över
[ ] blivit dumpad.
[ ] blivit dumpad för någon annan
[X] dumpat någon \ kärleken kommer & går
[X] skolkat  \ Ibland har man faktist sina vettiga anledningar
[X] åkt polisbil \ rätt sjuk story
[ ] snattat
[X] däckat  \ någon gång mognar jag väl
[X] svimmat  \ läskigt det där
[ ] varit i mer än två förhållanden
[X] badat naken \  yeah, we like it
[ ] varit på en festival eller liknande
[X] fått nya vänner \ wounderful
[ ] förlorat en eller flera vänner
[ ] piercat mig
[ ] kissat på mig
[ ] blottat mig
[X] haft sex utomhus \ under varma sommarkvällar kan allt hända
[ ] tagit någons oskuld
[X] tagit någon sorts drog \ inga farligheter
[ ] försökt ta livet av mig
[ ] rymt hemifrån
[ ] smygt ut utan att mina föräldrar visste om det
[ ] "torskat" med att vara full
[X] varit kär \ kärare än någonsin
[X] blivit slagen \ bitch
[X] haft prov och inte pluggat till det \ hänt allt för ofta
[X] fått IG i ett ämne eller flera \ får skylla mig själv
[X ] fått MVG i ett ämne eller flera \ yeah, jag kan bara jag vill
[X] haft ångest över något \ hur jag behandlat vissa människor
[X] varit utomlands \ bulgarien, litauen, turkiet, tyskland
[X] kollat upp om jag har en/flera könssjukdom/ar \  ...
[ ] haft en/flera könssjukdom/ar
[ ] flyttat hemifrån
[X] badat i havet \ såklart
[X] varit på en vild fest \ där jag är går det vilt till
[X] varit på en död fest \  jag drog lika fort som jag kom
[X] tjänat pengar \ money money money
[ ] ätit skräpmat en vecka i streck
[X] jobbat \ goda mackan, biltema, posten
[ ] fått sparken från jobbet
[ ] mobbat någon
[ ] blivit mobbad
[ ] färgat håret mer än 10 ggr
[ ] brutit ett/flera ben
[ ] opererat mig
[ ] skönhetsopererat mig
[X] sovit bort en hel dag \ söndagar
[X] varit vaken i 24 timmar eller mer \ man ska ta vara på livet
[ ] lanat
[X] haft fest hemma \ några stycken
[X] varit på badhus \ älskar badhus, spec rutshkanorna
[X] slösat pengar på något helt onödigt \ händer allt för ofta
[ ] blivit arresterad
[ ] kört rattfull
[ ] åkt dit för rattfylleri
[X] fått kontakt med gamla vänner \ bäst

Snodd utav Lisafisa, bara för att hon är grym ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0