281208

Gårkvällen blev kaotisk & inte alls som väntad.
En spontan kväll i helt fel riktning. Vi skulle ju som sagt på bio men filmen vi skulle se var full & det var ingen annan som lockade. Så vi drog ut på happy hour & sen blev kvällen bara seg, inget drag!
Jag vill verkligen bort från det här ruttna Uppsala, usch så jag längtar till den 8 januari då jag slipper skiten i 2 månader.
Bad, bad, bad för uppsala som måste vara utan mig bara, kan bli mindre kul.

Jag drömde världenss läskigaste dröm inatt,.
Eller den var inte läskig men så jävla sann fast på ett komplicerat sätt.
Usch

Nu ska jag iväg & träna & sen på innebandy.

by the way, killar är skit ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0