261208

Juldagens utgång blev en enda stor dimma.
Förfesten var skön, jag trivdes.
Utgången var väl sådär, alla place var fulla så tillslut så hamnade vi på barenbaren
Sen på plock & där blev alllt svart. Jag blev drogad, fyfan.
Minns inte ett smack men jag kunde tydligen varken gå eller prata & spydde som ett djur gjorde jag med dess värre.
Personalen på Plock höll öppet extra länge & lät mig stanna kvar  & fixade med spyhinkar tills min mamma kom & hämtade mig. Så jag ringde & tackade dem idag & förklarade ett & annat.
Men idag känns det, mitt näsben är spräckt, läppen paj & blåmärkena är närmare 100.
Skäms gör jag oxå så mycket att jag aldrig mer vill visa mig ute.
Men jag blev ju trotts allt drogad, fytusan!


Min läpp är gigantisk & helt sönder

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice .. =/

2008-12-27 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0