251208

GOD JUL DAG!
Självklart är jag redan vaken & sitter & proppar i mig frukost.
För idag så ska jag vara den första som entrar friskis.
Och där ska jag sen befinna mig hela dagen eller iaf fram tills klockan 1 då mitt sista pass slutar.
Fick nya träningskläder i julklapp så det lär bli extra kul att träna idag.

Min julafton igår var iaf mysig som vanligt men snart kan dem bojkotta den där kalle ankas jul tycker jag.
Små tjejerna ville inte ens kolla igår så istället bröt vi mot traditionerna & sjöng sing star.
Det här var iaf vad jag fick i julklapp: pengar, skor, träningskläder, jacka, skidkläder, tröjor, underkläder, pressentkort, smink, smycken mm

Imorgon firar vi jul igen men med mormor & den sidan utav släkten så då blir det mera paket.
Sen om en vecka fyller jag år & då blir det änu mer, wihaaa!

Men nu så blir det hårdträning hela dagen, julmaten ska bort
Och sen ikväll så slår vi på stort & kör en mega utgång med kalasmycket spårning, den ni!

Kommentarer
Postat av: Moa

07.21 ? duär galen kvinna.. jag gick upp halv tolv:O

2008-12-25 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0