211208

Jag lever & här får ni ett litet livstecken.
Jag har precis laddat ner alla markoolios album, han är min idol.
Jag har haft en skön vecka på posten med frugan, vi är självaste Gustav Svensson, 
lika sköna & lever på posten.
Eller vi gjorde iaf men nu är det slut, over and out & vi är rikare än innan.
Tyvär hamnade jag i Bigboobies grupp & inte i frugans så vi har inte sett allt för mycket av varann men när vi väl var tillsammans var posten lika osäkert som world trade center den 11 september.
Här i videorna så ni hur mitt liv sett ut den senaste veckan, i rätt korta drag.
ROCKA PÅ


Dem här 2 tjejerna är mina idoler & jag är deras enda blonda vän?

Frugans & mitt dröm jobb, helt klart!

Vi gjorde allt annat än att sortera brev

Kommentarer
Postat av: moa

mobbade ungar :)

2008-12-21 @ 23:35:44
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: moa

jag älskar oss :D

2008-12-22 @ 00:55:41
Postat av: Maria

Vi är sköna

2008-12-22 @ 09:37:27
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0