111208

Jag bor på posten nu mera, sjukt!
Idag har jag såklart varit där igen & gjort en massa prov. Imorn ska jag dit igen, oväntat!?
Och sen så börjar jag på måndag - måndag, men pengar är det så jag ska väl inte klaga & så jobbar jag ju med Lisa så jag ska nog absolut inte klaga om jag tänker efter. Bara att ladda ner en massa julmusik & skråla till samtidigt som man sorterar dem där julkorten & kommer i julstämmning.
Ikväll ska jag träna som vanligt & sen sova rätt tidigt för imorn så ska jag till posten igen som sagt.

Så här ser min helg ut:
Fredag: Göra en massa fler prov på posten, julhandla med syster & kvällen blir lugn, ska umgås med petter & kolla på idol finalen.
Lördag: Då är det lucia & jag ska jobba på biltema 9-5
(världens absolut skönaste jobb då jag bara ska stå & dela ut pepparkakor & glögg, så är ni sugna på julfika så kom förbi. Lönen är inte fy skam den heller, nästan 200 i timmen för att dela ut fika är inte helt fel)
Sen på kvällen så blir det party med Lisa & Moa
Söndag: Lär bli lugn & skön eftersom att en hel jobb vecka väntar då jag börjar 6 varje morgon, fy!

Bäst just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0