091208

Jag har tränat & övat på posten provet hela kvällen & nu känner jag att jag behöver sova.
Ska nämligen upp redan vid halv 6 imorn & hjälpa mamma med lite saker på hennes kontor. Känns inte så värst lockande men vill man tjäna pengar så får man ta konsekvenserna. Sen efter det så ska jag till posten & göra ett prov & det kommer gå åt pipsvängen men håll tummarna för mig. Sen ska jag utföra lite ärenden på banken & äta lunch med petter.
Därefter blir det hem & baka en massa julgodis med syster.
Jag har även planerat in lite träning mot kvällningen samt en utgång.
Men nu så ska jag sova, jag tänkte decka lika hårt som jag gjorde på den här bilden


















imorgon har jag givit mig själv data förbud så ni lär inte höra någonting ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0