081208

Usch jag har inte gått upp ur sängen än & känner lite ångest för det.
Jag som aldrig brukar sova längre än till  7 sov till klockan 12 idag vilket nog kan vara rekord.
Men jag fick knappt någon sömn natten innan så jag fick passa på nu när jag är ledig & allt.
För jag har ju som sagt jullov & då får man sova hur länge man vill.
Och idag har jag verkligen inget planerat, jag ska nog ta & pallra mig upp snart & baka peppar kakor, lyssna på julmusik & bara njuta av lovet. Sen ikväll ska jag vara med Petter samt övninsköra lite smått.
En rätt ohändelserik dag med andra ord men det kan vara skönt med en sån dag ibland.

DET HÄR VILL JAG HA AV TOMTEN I ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0