051208

JULLOV !!!
Wiiihaa, nu äntligen så har jag ett långt & efterlängtat jullov att avnjuta.

Idag fredag så har jag haft restaurang i skolan & det gick fin fint. Fick även MVG i köket vilket inte gillades utav vissa elever!? Inte för att jag själv tycker att jag är värd ett MVG, (snarare ett VG) men att klaga över andras betyg är väl lite B?
Jag  bryr mig iaf inte det minsta om andras betyg, men eftersom att jag verkligen inte är värd ett MVG så måste man tjaffsa över det såklart, rätt kul det där.
Sen efter skolan så var jag upp till Bianco & pratade lite med min kära vän Sandra, var ett tag sen vi sågs sist.
Därefter blev det iaf en lång & efterlängtad fika med älsklings Jossan. Vi gled även runt i lite butiker & inhandlade en pressent till våran vän som fyller 20 år & ska ha partaj imorn. 
Nu nyligen så har jag käkat middag med familjen & ikväll blir det en lugn kväll.
Petter kommer hit om en stund & vi ska bara vara & kolla en massa tv & äta lite gott.
Det är precis en sån kväll jag behöver ikväll då jag ska "jobba" imorn & även lär bli extra taggad inför morgondagens partey.
Ha en nice kväll nu gott folk

Har man en cam & tråkigt så får man

Kommentarer
Postat av: Lisa

klart du ska ha MVG :D

2008-12-06 @ 15:54:50
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/
Postat av: evelinanana

KUL att vissa har jullov då, inte ett dugg bitter marris, och grattis till mvg :)

2008-12-06 @ 16:03:09
URL: http://enevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0