041208

Jag bara stressar runt i min vardag utan egentlig anledning.
Det är bara för att jag alltid gör allting i sista sekunden som jag behöver stressa hela tiden.
Igår hade jag iad ingen som helst tid i världen då jag satt i en massa telefonköer, var på posten & lämnade in lite jobb pappaer & sen hade kvälls restaurang i skolan.
Men idag är jag tillbaka efter en ändå rätt skön dag. Har haft restaurang hela dagen i skolan & sen blåst på några jävla barbara dockor resten av eftermiddagen. Vi skulle få dem att leva men dem bler nog mer döda än var dem redan var när vi satte igång.
Nu däremot så ska jag iaf kila iväg till friskis för ett intensiv pass. Men vi hörs sena!

Slänger även upp dagens outfit ..

Skor - HM
Mönstrade strumpbyxor - Åhléns
Svart linne - Gina tricot
Randig tröja -  HM
Guldig Klocka - Ur&Penn
Halsband - Glitter
Halsduk - Åhléns
Pälsjacka - HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0