041208

Så nu är jag hemma igen efter ett intesiv pass & gym.
Svettig & äcklig sitter jag här i sängen & ska när som helst hoppa in i dushen & pumpa hög musik & skråla så att hela kvarteret vaknar, minst.

Men först en liten uppdatering om vad som komma skall dena helg:
Fredag:
Skola till klockan 14:00
Därefter Fika & umgås med Jossan
Sen Träna
Och kvällen är änu oklar men kanske busa med moa eller bara ta det lugnt.

Lördag:
Startar morgonen med lite träning
Sen ska jag & lisa bege oss till posten för att lära oss sortera!?
Efter det blir det Shopping med la familja
Och på kvällen blir det krök med mina grabbs & sen 20 års fest.

Söndag:
Träna & sen bara slappa

Min helg kommer blir bra, det känner jag på mig.
Måste ju även fira att jag får jullov imorgon, wihaaa!!
Men nu blir det duschen för min del (alltid en dusch, inte lukta usch)
GODNATT SÖTNOSAR

Kommentarer
Postat av: Elina

Du ska inte träna efter du druckit alkohol dagen innan, du kan få hjärtsjukdomar och andra allvarliga sjujkdomar! INTE VÄRT!

2008-12-05 @ 07:35:00
Postat av: Maria

Jag måste dessvärre :D

2008-12-05 @ 17:48:26
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0