021208

Om exakt en månad fyller jag hela 20 år
Ja tro det eller ej men det är faktist sant, jag gillar sanningen men önskar att jag stannar på 20,
det känns som en bra ålder.

Det blev iaf en lunch på cupido med Petter idag, vi delade på en sallad då jag aldrig hade orkat med en hel.
Sen blev det även lite shopping & tittande i affärer innan Petter var tvungen att återvända till sitt jobb.
Tyvär så var paljett klänningen som jag sätt på Bik Bok slut & jag hittade ingen annan vettig heller.
Så istället så köpte Petter en pälsjacka åt mig & sen fick jag hans bankomat kort att gå lös på men jag tyckte att det räckte med jackan. Blev iofs även ett par mönstrade strumpbyxor oxå.
Tack Vännen  ♥


Nu däremot så ska jag bara ligga i min säng & slappa i några timmar.
Och sen så ska jag kasta i mig lite käk & bege mig iväg på ett intensiv pass på friskis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0