021208

Jag borde ha lite skuldkänslor. För vid den här tiden så borde jag sitta i skolan & ha prov i religion.
Men jag somnade ifrån allt pluggande igår så jag kände att det var värdelöst att pallra sig till skolan för ett prov som jag inte ens kan. Så istället så sitter jag här hemma & lyssnar på en massa julmusik & ska strax springa iväg till bussen.
För jag ska ner på stan & möta Petter, mannen i mitt liv. För det är han, det mesta i mitt liv kretsar nämligen runt honom.
Han är min bästaste vän & han vet nog mest om mig av alla i mitt liv.
Vi ska iaf käka lunch & sen så ska han köpa mig en paljett klänning & lite krams.
Ja jag vet han skämmer bort mig överdrivet mycket & jag bara övervräks med en massa pressenter & pengar hela tiden.
Men jag kan inte sticka under stolen med att jag älskar det.
Men nu ska jag min bortskämda unge ner på stan & möta upp mannen som alltid skämmer bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0