011208

Jag överlevde både resan till & från Berlin & även vistelsen i Berlin.
Det blev lite utav varje & en härlig blandning av allt i Berlin.
Jag har nog varit i hela jäkla Berlin under dena helg & då ska tilläggas att det är riktigt stort.
Så fötterna värker än idag men det var det helt klart värt.
Dessvärre så tjurade jag en hel del & blev rätt nere pga en underbart fin pälsväst.
Den fanns nämligen bara i stl 48 & hur jag än letade så hittade jag ingen annan.
Mamma har försökt med pälsjacka, tröjor mm men jag ville bara ha den där jäkla västen.
Så istället kom jag endast hem med en helt ny necessär fylld med smink samt underkläder.
Annars har min helg i Berlin varit riktigt bra, så jag ska inte klaga.
Tyvär så tog jag mitt klantarsle inte med extra batterier till kameran som dog efter endast 1 kort.
Så ni får helt enkelt nöja er med det kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0