011208

Idag är det den 1 december
Vilket betyder att det är endast 23 dagar kvar till julafton & att julkalendern börjar idag.
Och jag satt som ett litet barn bänkad framför tvn imorse för att se det första avsnittet av årets julkalender samtidigt som jag försökte sminka mig, klä på mig & äta frukost. (mindre bra kombination)
Men besvikelesn över årets julkalender blev lika stor som dem senaste året, ren skit enligt mig!
Så mindre nöjd pallrade jag mig till skolan & hade som vanligt en bra skoldag med mina tjejer.
Efter skolan pallrade jag mig till gymmet för lite träning & efter det så sprang jag in & hämtade ut mina biljetter till Idre & köpte med mig 2 askar vindruvor som jag ska smaska i mig medans jag pluggar.
Vilker jag faktist ska göra nu, Plugga! För imorn har jag prov i religion ..

Idre biljetterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0