020808

Vädret här hemma är usch & blä & jag vill tillbaka till Bulgairen.
Speciellt nu eftersom att mamma & pappa inte åker förns imorn & jag inte kan ha fest i dag som planerat, så det suger extra mycket. Är iofs ensam hemma i 1 vecka nu så det blir väl party här all the time för alla som vill joina.
Tyvär så har många börjat jobba men på fredagskväll så blir det nog en kräftskiva om allt blir som jag vill.
Annars fest varje dag som sagt, köpt med oss massa alkohol hem så vi har så det räcker.
Idag så blir det iaf till att dega hela dagen ska snart gå ner & ta något gott & äta & sen kolla på paradise hotell som börjar stax. I Bulgarien så blev det en jäkla massa gott mest hela tiden så det skulle inte förvåna mig om jag gått upp minst 10 kg, men har man semester & ledigt så ska man njuta. Träna kan man göra under det dåliga halvåret.
Aja nu blir det paradise hotell & sen ikväll kanske det blir partay eller utgång.
den som lever får se, godbaay!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0