260808

Jag kom precis hem från ett långt & svettigt intensivpass men just nu så känns det bara skönt,
Jag älskar verkligen den där känslan när man verkligen har kört slut på sig själv & hela kroppen blir som en spaghetti.
Idag har det iaf varit en skoldag som vanligt men den var lätt & kort satt det var lugnt.
Efter så köpte jag en pressent till min baby som fyller år om en vecka ca ungefär.
Sen vart det hem & mysa med baby som varit hemma & sjuk idag. Vi kollade på 27 dresses & åt kycklingsallad till middag. Sen så var det bara för mig att pallra mig iväg till friskis.
Nu däremot så har jag pratat med mammsen & pappsen i telefon & sitter & dricker te & väntar på att paradise hotel ska börja. Vilket det gör nu så tjaaaao!

Lite bilder ifrån lördagens kräftskiva hos mig

Kommentarer
Postat av: eve.

HÄRLIGA BILDER, EHM NOT*

Gillar den när jag typ ta en tugga (?) på ditt ben hah.. Föresten, vilket intensivpass är det ni brukar gå på, måste fan testa. Puss hej :)

2008-08-27 @ 19:56:23
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Marris

Haha nej jag vet, men är man full & glad så fastnar inte ens skönhet på bild har jag upptäckt, haha.

Intesiv pass ikväll klockan halv 8, haka?

Annars är det på tisdagar, torsdagar, fredagar & söndagar. Men dem på tis&tors är bästast! :D

2008-08-28 @ 16:48:12
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Marris

Haha nej jag vet, men är man full & glad så fastnar inte ens skönhet på bild har jag upptäckt, haha.

Intesiv pass ikväll klockan halv 8, haka?

Annars är det på tisdagar, torsdagar, fredagar & söndagar. Men dem på tis&tors är bästast! :D

2008-08-28 @ 16:48:22
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0