310808

Min söndag har varit väldigt skön måste jag påstå.
Tog en lång morgonpromenad med baby, vi gick ner till tivolit som har hållt hus här i Storvreta under helgen. Har nämligen varit Storvreta dagarna hela dena helg vilket var det absolut bästa jag viste när jag var liten "fjortis". Då söp jag mig redlös med allt folk i min ålder & vinglade runt & försökte ta mig in i öltältet mm. Men nu känns det hela inte riktigt som min grej, hehe. Sen på vägen hem så skulle vi ta en genväg igenom en skog & jag blev helt plöttsligt jäkligt sugen på att plocka svamp? haha så efter några timmar i skogen så kom vi faktist hem med lite kantareller.
Efter att ha kollat på en film så vart det träning & sen övningskörning med mammsen. Där efter blev det även lite inhandling av pressenter till syster. Resten av kvällen har vi mest spenderat framför tvn & så har vi lekt en massa helt sjuka lekar? 
Nu däremot så har jag nyligen dushat & ska krypa ner i sängen & sova för imorn är det skola igen.

Lite bilder ifrån mormors 70års middag på någon herrgård.
Usch, ser ni mitt korta hår



Kommentarer
Postat av: Joss

åh va fin du är i håret stumpan :D

2008-09-01 @ 18:39:32
URL: http://josefinjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0