300808

Hade ingen tid i världen att skriva igår men nu har jag däremot all tid i världen så passar på nu.
Gårdagen var en helt okej dag. Hade praktik fram tills klockan 12 & sen så åkte jag & handlade med mammsen & pappsen. Och sen vid 2 iden så skjutsade dem tillbaka mig till skolan & där jag hade choklad & konfektyr fram tills klockan 4. Sen mötte jag upp petter på stan & vi begav oss hem till mig & åt en supergod sallad & grillat.
Resten av kvällen spenderade mamma & jag med att försöka få ur mitt trassel till löshår. Det tog i princip hela kvällen & ont som faaan gjorde det. Men nu är jag korthårig & har iaf lite av mitt egna hår kvar. Men det växer väl ut som sagt.

Här har ni en liten video ifrån gårdagens choklad lektion. Vi alla var nog lite små trötta därav var detta jätte kul just då. haha jag har skapat dena vackra dinousarie i choklad.

Kommentarer
Postat av: Martina

hahaaa

2008-08-30 @ 11:56:20
URL: http://mlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0