280808

Hettsk dag? knappast..
Idag var det min första dag på praktiken på fyrishovsrestaurang & den första personen jag får syn på när jag kliver in i köket är såklart jesse. Men han är en gullunge så det är lugnt. Första dagen på praktiken gik iaf fort, jobbade från halv10 till 2 med Jossan från min klass. En riktigt trevlig tjej faktist som jag inte pratat med så mycket innan så det var kul.
Imorgon däremot så jobbar vi bara från 9-12 så de är sweet. Alla var verkligen jätte snälla & jag gillar att det inte är 30+ på folket. Sen efter praktiken så har jag bara lega i sängen & käkat russin & pluggat teori. Har även försökt komma underfund vad det är för fel på mitt kära marsvin för något fel är det. Han har världens ryck hela tiden & massa hel konstiga saker för sig. Och jag kom helt enkelt fram till att han har någon slags cp skada eller något liknande, men han är söt för det.
Snart däremot så skulle jag behöva få i mig lite middag innan jag drar mig iväg in till stan för ett intesiv pass på friskis. Men jag är för mätt efter russina & för lat för att laga mat så det blir nog helt enkelt ingen middag idag, dessvärre skulle nog behövas nu när man ska träna men men.
Sen senare kommer min kära familj hem, så snart slipper jag laga mat, sweet!

Beställde nyss hem dessa två tröjor ifrån hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0