270808

Jag har haft en riktigt slapp dag idag men ändå gjort lite nytta så inga direkta latheter här inte.
Var först i skolan & hade lektioner från 11:40-13:00, så var en kort dag. Mötte därefter upp baby på stan & vi drog en shopping runda men blev tyvär inget handlat utan jag kollade mest ut saker som mammsen ska köpa till mig sen.
Sen blev det gymmet & efter det inhandling av middag. Vi köpte jordgubbar, annanas & sen en varsin sallad på cupido som vi sedan satt & mummsade i oss här hemma framför soffan medans vi kollade på p.s. i love you. Och jag blev kär i den filmen men grät mig igenom hela, kunde inte stoppa tårarna & efteråt så var jag helt utmattad efter all gråt. Men jag rekomenderar den starkt, men bra sorglig var den allt.
Efter filmen blev det bara nytta gjord, pantade burkar sen festen i lördags & städade hela huset lite snabbt.
För imorgon så kommer min älskade mor, syster & far hem ♥
Men nu däremot så ska jag käka annans & kolla på girl meets cowboy.
Imorgon är det praktik så godnatt för mig nu gott folk..

Rekomenderar starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0