250808

Gud har varit helt död efter i lördags men nu är jag back in the blogg world aigan.
Lördagens kräftskiva hos mig blev iaf väldigt lyckad, kom lite fler folk än jag räknat med men det gjorde det hela bara änu roligare. Vi var väl en 40 pers som spårade ur totalt i mitt hus & det syntes dagen efter kan jag ju säga. Men jag trivdes iaf som fisken i vattnet dena kväll med alla mina underbara vänner. Men tyvär så är minnet rätt svagt, men jag vet iaf att jag hade roligt. Söndagen var däremot inte alls lika rolig, den sög rättare sagt. Vaknade upp vid 9 tiden sådär lagom bakis men bakfyllan blev dubbelt så jobbig när jag såg hur sötkigt huset, poolen samt altan var dena morgon. Så söndagen gick åt till att städa. Sen så blev det tacos & mys med malin, petter & alexander hela kvällen.

flera bilder kommer senare


Kommentarer
Postat av: Martina

och jag in i kameran

2008-08-26 @ 16:50:30
URL: http://mlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0