220808

Gud så duktig jag vart nu, är riktigt stolt över mig själv faktist.
Först så vaknade jag super pigg imorse & begav mig av till skolan för att ha storkök hela dagen.
Gjorde lite sallader & sen så latchade jag med martinas grupp iställer.
Men större delen utav dagen spenderade jag & martina faktist inne hos rektorn. Han försökte få oss att byta klass på alla möjliga sätt, han mutade oss med choklad, gav oss massa komplimanger & skulle sätta guldstjärna i kanten på oss men icke vi gav oss inte. Men han har änu inte bestämmt sig men vi hoppas på att Kurt kan fixa det iställer, han är bra han & han vill ha oss i sin klass så  han ska göra allt som står i sin makt för att fixa detta.
När jag kom hem från skolan så tvättade jag (kanske allt i min garderob?), städade mitt rum & böt i tottis bur.
Så nu känner jag mig riktigt duktigt.
Ikväll så blir det en riktigt lugn kväll, bara ligga hemma & mysa meb baby så att jag orkar med morgon dagen.
Nu ska jag äta, blir grillat & massa gott.

Jag är ett negeransikte med en kritvit kropp!


Kommentarer
Postat av: Martina

jag är viit!! och i morgon ska vi supa, va vid liv är vi kommer hhaa:D

2008-08-22 @ 22:11:37
URL: http://mlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0