210808

Första skoldagen idag då. Känns ändå rätt skönt att vara tillbaka & att få komma in i lite rutiner.
Tyvär så kom inte Moa i min & martinas klass men det ska vi fixa till snarast.
Slutade skolan klockan 11 idag ungefär efter att ha pratat lite & hämtat kock-kläder. Så det blev ungefär bara 1 timma i skolan idag vilket kändes skönt. Imorgon har jag däremot skola från 8:35-14:00, men det ska väl gå bra.
Efter skolan idag så begav jag mig till banken för att uträtta lite ärenden & så mötte jag upp min baby för en lunch.
Han bjöd mig på lunch & det blev sallad på Cupido för våran del. Sen fyllde även gullet på mitt busskort.
Jag älskar att han älskar att skämma bort mig, hihi.
Nu däremot så ska jag sova ett tag & sen vid halv 8 så ska jag iväg på ett intensiv jympa pass, som vanligt.

Mitt schema för dena termin, rätt skönt faktist.

Måndag 8:35-13:40
Tisdag 10:10-13:00
Onsdag 10:40-13:10
Torsdag 8:35-15:30
Fredag 8:35-17:30
Får man verkligen gå så länge på en fredga, borde vara olagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0