210808

Här ligger jag i sängen ny duschad & käkar vegetarisk lasagne.
Han inte äta middag innan träningspasset idag tyvär, för när jag kollade på klockan så var den redan halv 7.
Så det var bara att kasta ihop allt pick & pack & bege sig till gymmet. Träffade massa trevliga människor innan passet oxå, sånt gillas. Passet var riktigt roligt idag, kan bero på hippisarna som medverkade. Massa hår under armarna & helt ute & cyklade när det gällde alla övningar, tack för att ni förgyllde mitt pass.
Sen när jag stog & väntade på bussen så stog den en kille & kissade på hotellet mittemot & otur men polisen kom.
Så även där hade jag lite kul & kolla på. Nu däremot så har jag precis ätit middag & kollar på paradise hotel.
Men nu däremot så blir det sängen för imorgon är det skola klockan halv 9, jippie.
NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0