200808

Godmorgon kära läsare.
Jag har varit vaken länge som vanligt, hade tänkt sova ut eftersom att skolan börjar imorn vilket betyder tidiga morgnar.
Men petter väckte mig innan han skulle till jobbet & då kunde jag inte somna om. Så jag begav mig ut på en uppfriskade promenad istället. Och nu ligger jag här i sängen & äter frukost, eller äter är fel ord, för jag dricker en äcklig proteindrink & en kopp te. Hade allra helst velat äta choklad men det får jag ju som sagt inte så jag får pina i mig den här skiten istället. Snart så tänkte jag slå på en bra rulle men först måste jag kika runt lite efter en present som jag ska ge till petter när han fyller år om ca 2 veckor. Vet i princip vad jag ska köpa så nu försöker jag bara hitta den snyggaste.
Nej nu blir det en rulle som sagt. Jag är hemskt sugen på att se she´s all that för jag älskar verkligen den filmen.
Så den blir det nog!

Åh man kan inte annat än älska dessa über söta skor ifrån monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0