200808

Nu så är jag redon inför skolstarten imorgon. Ha precis haft i hårinpackning, haft ansiktsmask samt dushat & rakat benen. Gjorde väl egentligen inte allt detta för att skolan börjr imorn utan mer för att det behövdes.
Min dag idag har spenderats mestadels i sängen, men har även varit ute & lekt med totti & nu efter maten så gick jag till min tränare & lämnade lite stuffs & sen så blev det även en powerwalk med mammsen.
Nu ligger jag d'remot & inväntar paradise hotel &
dricker bubbelvatten & käkar körsbärstomater.
Sen ska jag sussa efter det för imorgon börjar som sagt skolan & jag går från halv 10 till kanske 12?
Ingen aning men det visar sig imorn, nu ska jag tagga till sådär lagom mycket inför skolan så vi hörs imorn, natti!


















minns ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0