190808

Godmorgon gott folk!
Eller vad ska jag säga? Var iofs uppe klockan 5 imorse & ut & sprang & kollade på handbollen men somnade om mitt i handbollen ungefär så det fåt bli ett godmorgon!
Min löpar runda imorse kändes skapligt trög, jag sprang nog i sömnen men trotts det så vart det nästan en mil.
Sen kröp jag ner i sängen & drack 2 liter vatten & kollade på handbollen, han tyvär inte se slutet då jag somnade men förlusten var ju redan klar satt.
Nu däremot så är jag nyvkaen, eller vaknade för 1 timma sen ungefär men känner mig trotts det nyvaken.
Ligger iaf i sängen just nu & kollar på höjdhoppet & hejar på stefan holm & pinar även i mig en proteindrinkar men fy så äckligt det är men snart så är glaset tomt, yees!
Senare idag så blir det ett intesivpass jympa pass & lite gym & sen kanske jag hittar på något bus efter det.
Nej nu hoppar Stefan , tjaao!

Jag älskar monkis kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0