180808

Jag har fått en bula, inte en liten sådan utan en riktig kalleanka bula.
Jag skulle dra rushen in till malin för att kolla på paradise hotel med henne, & där stog dörrkanten & väntade på mitt huvud. Jag trillade ihop & aj så ont det gjorde, kom en tår eller 2.
Som ni kanske förstår så ville jag absolut inte missa paradise där av rushen, jag har blivit besatt. Trotts att jag följde alla avsnitt förut när det gick så är repriserna exakt lika bra för jag minns inte ett dugg.
Min måndags kväll har iaf varit lugn, gick ut & powerwalkade i 1 timma & sen har jag mest bara slappat.
Känns skönt att ha komit igång med träningen igen men alla proteindrycker & näringstillskotten som ersätter mina måltider just nu är inte dem godaste, men vill man vara fin så får man lida pin som det så bedrövligt heter.

Men nu kära vänner så måste jag sova så jag orkar upp imorn.
För mamma väcker mig klockan 5 & så blir det en löprunda för oss 2 & sen ett intensiv jympa pass senare på kvällen samt lite styrka på det. Ja jag vet jag är galen, men handbollen börjar ju ändå klockan 6 imorn bitti så då kan jag lika järna köra en löparrunda innan det. natti!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är verkligen galen maria.

2008-08-18 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0