170808

Gårdagen var underbart bra iaf, vilket gillades skarpt.
Kvällen började hemma hos Jonas som hade 22 års fest. Det var riktigt trevligt där, alla människor som jag tycker om & helt okej drag fast på  en inte allt för stor yta. Vi var väl ca 30 pers i Jonas 2:a men det var trångt & mysigt.
Efter att ha druckit lite mojitos, shottar & öl så var jag på banan & bakfyllan var som bortblåst.
Jag valde att runt 11 tiden lämna den trevliga folkmängden & bege mig ner på stan för att träffa min töser som satt på Santorini & drack vin. Blev en vinglig promenad ner på stan & massa satyg men sen äntligen kom jag fram & vi hade en fortsatt trevlig kväll. Sen vid halv 2 så kände jag för att ta bussen hem då allt dött ut lite men trotts att jag & moa sprang i minst 90 utan skor så han jag inte, fytusan. Och nästa buss visade sig gå en timma efter så där satt jag ensam i natten & kylan. Men som tur är så är alla människor så himla glada & trevliga så jag hade sällskap i princip hela tiden. Allt ifrån alkisar till fjortisar.

Tack för en trevlig kväll människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0