160808

Ingen bakfylla idag, yes de var precis vad jag behövde för att även orka med dena partykväll..
Gårkvällen var riktigt mysig med mina kära vänner. Skulle egentligen tagit mig hem efter gymet & lämnat alla grejer & käkat & en massa. Men istället så hettsade Jocke på att jag skulle komma & äta middag med honom så jag drog dit istället. Vi drog & hämtade Micke på stationen & sen blev det hem till Nils för en middag. Det var jag, jocke, nisse & micke som avnjöt den underbart goda middagen som bestod av potatisgratäng, kött & rosévin, underbart.
Sen så blev det party hemma hos Nisse resten av kvällen folk droppade in en efter en & kvällen flöt på i all världens fart.
Men som sagt tiden går fort när man har roligt så jag drog hem runt 3 tiden & sen slutade kvällen i kaos men det tänker jag inte ta upp här, resten av kvällen var ju iaf underbar så.

Idag så blir det 22 års fest hemma hos Jonas, jag känner på mig att det kommer bli en underbar & fartfylld kväll.
Jag tänkte iaf sattsa på att spåra ur rätt totalt, känner att jag behöver det. Bara dynga & vara odrägligt spårad.
För jag vet att dem gillar mig ändå :)

Här har ni gårdagens outfit

kjol- indiska
tröja- gina tricot
halsband- glitter
Sen blev det även ett par höga kilklackskor ifrån hm & en svart kort jacka ifrån vila


Kommentarer
Postat av: Martina

så du ska alltså inte umgås med oss..

2008-08-16 @ 13:58:22
URL: http://mlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

kjol-hm!

2008-08-16 @ 16:05:00
Postat av: Maria

nej icke! kjolen är från hm

2008-08-16 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0