150808

Godmorgon världen.
Imorse fick jag nåogt ryck, vet inte riktigt om jag var helt vaken men, jag begav mig iag ut & sprang 1 mil imorse klockan halv 6. Gash, vad tog det åt mig? Gick även en promenad med mamma efter!? hallå..
Aja men nu känner jag mig pigg & fräsh & ligger i sängen & kollar på handbollen, kan sverige lyckas vinna? Det återstår att se.
Idag blir det iaf till att städa mitt rum lite fort & sen en lunch på stan med fina vänner.
Ska även hinna med en lite snabb shopping, men kontot är nästintill tomt så får kanske försöka muta mamma lite så att jag kan få lite money. Sen så blir det en tripp till gymet, jag tänkte pumpa hårt så att svetten rinner, jag gillar sånt!
Sen är kvällen oklar men mina vänner har alltid bus på gång, ska slå jocke en plingeling sen & se hur busen lyder för kvällen.
Nu ska jag gosa med plutten & fortsätta kolla på handbollen, tjaaaaaaao!


Jag gillar såna här bilder där inga är berädda.
Kakan äter på sin arm? Jonte skickar hemliga sms? Jag käkar en hel plåt med paj?
Pauline undrar vafan kakan gör?  Och sophies bakuhuvud gör sig bra på bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0